Sprawdź aktualne promocje!

Browse

  • Konto
  • Pomoc

Kontakt:

@: ojciec@ojcieckontrasyn.pl

Social

  • Facebook
  • Instagram

Pomoc

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Informacje o dostawie i zamówieniu

Zamówienia i dostawa

Czas dostawy zależy od towaru jaki zamawiasz,  magazynu, z którego będzie wysłany oraz formy dostawy. Dokładamy starań, aby zamówienia docierały do klientów w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych.

Konto możesz utworzyć w trakcie składania zamówienia, lub klikając na link KONTO obok wyszukiwarki.

Adres dostawy możesz zmienić do momentu, gdy spakujemy zamówienie i nadamy przesyłkę. Skontaktuj się z nami przez stronę KONTAKT.

Swoje zamówienie możesz śledzić na kilka sposobów: na stronie konto – po zalogowaniu, w mailach otrzymywanych po zmianie statusu, na stronie zamówienia do której link dostaniesz w pierwszym mailu. Jeżeli przewoźnik udostępnia taką informację, przekażemy Ci również link do śledzenia po przekazaniu paczki kurierowi.

Nie przetwarzamy płatności! Korzystamy wyłącznie z zaufanych partnerów (np.    PAYU) gwarantujących bezpieczeństwo zakupu i szeroki wybór form płatności takich jak BLIK, szybkie przelewy, PayPal, GooglePay, ApplePay, raty itp.

Obecnie dostarczamy zamówienia do klientów z terenu Polski.

Liczba paczek zależy od tego, z jakich magazynów towar będzie wysyłany. Jeżeli z więcej niż jednego, możesz otrzymać dwie, lub więcej przesyłek. Poinformujemy Cię o tym w mailu.

Jeżeli chcesz zwrócić lub wymienić

Zwroty

Żeby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu towaru, który możesz pobrać TUTAJ.

Skontaktuj się z nami. Odeślesz go do nas bezkosztowo, a my wyślemy poprawny produkt.

Dokładamy wszelkich starań, żeby zamówione przez Ciebie produkty były zapakowane w sposób bezpieczny i gwarantujący dostarczenie bez uszkodzeń. Z doświadczenia wiemy jednak, że „pomysłowość” kurierów i firm kurierskich w tym zakresie jest nieograniczona. Jeżeli masz podejrzenie, że przesyłka jest uszkodzona nie odbieraj jej od kuriera. Jeżeli odebrałeś, wykonaj zdjęcia natychmiast po rozpakowaniu, żebyśmy mieli podstawę do zwrotu Tobie środków i złożenia reklamacji u przewoźnika.

Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Dopóki paczka nie została spakowana i nie został wygenerowany list przewozowy, możemy to zmienić.

Złożonego zamówienia nie możesz już modyfikować. Anulować je możesz bez dodatkowych kosztów do momentu przekazania kurierowi.

Jeżeli towar został wyprzedany, ale spodziewamy się dostawy, możesz włączyć powiadomienie o dostępności towaru. Wtedy w momencie, gdy pojawi się w magazynie, otrzymasz powiadomienie mailem.

Łatwe zwroty

Zwróć zakup prosto i sprawnie

Polska firma

Jesteśmy krajowym sprzedawcą!

Bezpieczne płatności

BLIK / Szybkie płatności / Raty